یک وبسایت میخوام!

یک وبسایت میخوام!

فرض کنید یک مشتری یا کارفرما برای انجام کاری به دنبال شرکت یا موسسه و یا فرد متخصصی می گردد. این کار می تواند انجام طراحی داخلی ساختمان، خدمات چاپ، امور حقوقی، فنی و مهندسی، تبلیغاتی، آموزشی و… باشد.

به نظر شما برای انتخاب از بین شرکتها و موسسات مختلفی که یک کار واحد را انجام می دهند؛ چه گزینه هایی را مدنظر قرار خواهد داد؟ بله. درست است. قطعا مواردی مانند اعتبار شرکت(یا موسسه/فرد)، سوابق کاری و نمونه کارهای موجود، رزومه اعضای شرکت(یا موسسه/فرد)، نحوه تعامل شرکت(یا موسسه/فرد) با مشتریان و.. مورد توجه مشتریان شماست. بنابراین هر شرکت(یا موسسه) قطعا بایستی فکری برای اطلاع رسانی موارد فوق به صورت هر چه وسیع تر بکند تا مشتریان با لقوه اش را برای رسیدن به جواب سوالهایشان به سختی نیاندازد و آنها را هر چه بیشتر به سوی خود بکشاند. در این میان شرکت(یا موسسه ای) موفق تر است که این مشکل را برای مشتریانش زودتر از سایر رقبایش حل کرده باشد. در دنیای امروز حضور فیزیکی مشتریان بالقوه در محل شرکت(موسسه) آن هم صرفا برای آگاهی از خدمات و سوابق کاری شرکت کمتر از قبل اتفاق می افتد. مشتریان دوست دارند اطلاعات از این دست را هر چه راحت تر و بدون تحمل سختی هایی مانند تنظیم ساعت کاری خود جهت رفتن به محل شرکت(موسسه)، تحمل ترافیک خیابانها و پیدا کردن جای پارک و … در هر ساعتی از شبانه روز بدست آورند.

فرقی نمی کند شرکت(موسسه/فرد) شما چه خدمتی را عرضه می کند، به همان دلیلی که قبلا به کارت ویزیت و تبلیغات فیزیکی نیاز داشتید، در دنیای امروز به یک سایت اینترنتی مدرن نیاز دارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار دهید و گرنه قطعا به زودی از رقبای خود عقب خواهید افتاد.

امروزه مانند روز روشن است که مردم بیشتر اوقات خود را در اینترنت سپری می کنند و سال به سال میزان وابستگی مردم به اینترنت بیشتر از قبل خواهد شد.همین موضوع باعث می شود که مشتری امروزی شرکت و موسسه ای را بهتر و معتبرتر بداند که یک سایت استاندارد و بروز داشته باشد تا برای دیدن مواردی مانند خدمات شرکت(موسسه)، رزومه کارکنان شرکت(موسسه)، سوابق کاری، پروژه ها و کارهای انجام شده توسط شرکت(موسسه)، پاسخگویی به پرسش های متداول و .. نیاز به صرف وقت فراوان و مراجعه به محل شرکت، نباشد. دیگر اینکه با داشتن یک وبسایت، ۲۴ساعت شبانه روز شرکت شما به روی مردم باز خواهد بود و از محتوا و خدمات شما بازدید خواهند کرد.  نکته آخر اینکه داشتن یک وبسایت زیبا و کارآمد به اعتبار کسب و کار شما اضافه می کند و مردم شما را خلاق و پیشرو خواهند دانست و نشان می دهد که  برای مشتریانتان ارزش بالایی قایل هستید.



برای سفارش سایت خود اینجا را کلیک کنید!

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت